SKYDIVE !!!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu SKYDIVE !!!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

SKYDIVE !!!!

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

30 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Jaaaahhh...ik heb vandaag mijn eerste Skydive gemaakt! Het was echt helemaal geweldig, super ervaring!

Een Skydive boven Lake Wanaka en op een hoogte van 15.000 FT met een freefall van 60 seconden.

Zekers een aanrader, echt geweldig!

Ik heb er diverse foto's en een filmpje van en deze ga ik binnenkort op mijn site zetten, zodat jullie het een beetje mee kunnen beleven :)

Enkele foto's heb ik reeds op mijn site gezet dus check ffkes: www.maaikeleppink.mijnalbums.nl onder het kopje Skydive 30 maart '09

Binnenkort komt ook een het vervolg verhaal en foto's op mijn sites!!

Groetjes en hugs 4 everybody.

Ciaooooo see ya...



  • 30 Maart 2009 - 11:01

    Wouter :

    Hey Maaike,

    Gaaf hoor dat reizen!
    In januari heb ik ook in Nieuw-Zeeland ge-skydived. Kan de ervaring dus wel plaatsen :) Dvd ook mooi geworden zeker? Nog reis ze nog. Check zeker nog Milfort Sound!

    Groetjes,
    Wouter


  • 30 Maart 2009 - 12:41

    Linda:

    Stoer!! Jij vermaakt je zo te lezen dus nog prima. Veel plezier nog!! Grtz van Lin

  • 30 Maart 2009 - 16:52

    Samir:

    Hee, wat gaaf!!! Ik ga meteen de foto's kijken :)

  • 30 Maart 2009 - 17:44

    Jesper:

    Supervetttt! Tim gaat het ook doen hoorde ik, echt te gek!
    Doe lekker waar je zin in hebt en geniet!

    Groetjes, Jesper.

  • 31 Maart 2009 - 08:40

    Petricia:

    heey maaike...

    Wat super goed zeg!!
    Jeetje dat je dat durft!
    Ech gaaf hoor!
    Leuke foto's trouwens ook.
    Nou ik zou zeggen,nog heel veel plezier daar,en geniet er maar lekker van!

    Groetjes,petricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 41832

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: