Eindelijk vakantie ;) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Eindelijk vakantie ;) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Eindelijk vakantie ;)

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Hi trouwe lezers,

Hier een bericht vanaf een tropisch paradijs genaamd Koh Chang.

6 dagen geleden ben ik vanuit Siem Reap (Cambodja) rechtstreeks naar Koh Chang vertrokken.
Ik heb mijn hectische backpackers leven ingeruild voor een genietende vakantieganger.

Koh Chang, ook wel olifanteneiland genoemd, is gelegen in de provincie Trat in het oosten van Thailand aan de grens met Cambodja.
Het is het op twee na grootste eiland van Thailand en maakt deel uit van een groep van 47 eilanden, welke tot een Nationaal Marine Park behoren.
Een droomeiland met azuurblauwe zee, witte stranden met als achtergrond bergen bedekt met tropisch regenwoud.

In de bus heb ik Emilie (Engelse) ontmoet en sindsdien brengen we de tijd met elkaar door. Tevens hebben we veel mensen ontmoet en spreken dagelijks met ze af.
We verblijven op Lonely Beach, wat het meest in trek is bij de backpackers; veel barretjes, party's, gezelligheid en enkele minuten vanaf het strand.
Naast het feesten, relaxen, zwemmen etc. zijn we gisteren naar een vissersdorpje (Bang Bao) gewandeld. Zeker een bezoek waard.

Ik verwacht nog enkele dagen op dit mooie eiland te verblijven en dan op naar Bangkok, wat tevens mijn afsluiter is van een geweldige groot avontuur.

Ik heb geprobeerd om mijn foto's online te plaatsen, maar helaas is dit niet gelukt. Ik verwacht dit pas te kunnen doen zodra ik back in Nederland ben. No worries!

Zonnige groetjes en tot heel snel!

  • 29 Juli 2009 - 07:16

    Linda:

    Haha eindelijk vakantie. Volgens mij was het 1 grote vakantie!! Heerlijk hoor..volgens mij doen wij hier met z'n allen in Nederland toch iets verkeerd. Geniet ervan en have fun in Bangkok! Groetjes van Linda

  • 29 Juli 2009 - 07:56

    Sander:

    Leuk om te lezen. Volgende week hoop ik ook op zo'n eiland te zitten. Nu zit ik in Bangkok tot 1 augustus (dan een vlucht naar Maleisie).

    Veel plezier nog!!

    Groeten,

    Sander

  • 29 Juli 2009 - 09:20

    Tim:

    Heej je reist me nu echt achterna! ik ben alleen vanuit shihanouk ville naar ko chang gereisd. maar op het strand van je resort zit wel een hutje met redelijk snel internet. wil dat ook niet lukken voor je foto's? Naja tot in NL!

    Happy travels!

  • 30 Juli 2009 - 07:53

    Peter&Sharlene&.....:

    He chick, you've done it, you've made us jalouse!!! Veel plezier nog en sterkte weer terug te keren naar een "normal leven" LOL groetjes ons

  • 30 Juli 2009 - 12:29

    Klaas & Gerrie:

    Heerlijk zeg eindelijk vakantie geniet er nog maar even van .
    Wij wensen natuurlijk een fijne thuisreis en tot gauw !
    Liefs K & G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 41841

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: