Het einde is in zicht !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht !!

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

05 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Lieve vrienden, familie en kennissen

Ik kan me nog goed herinneren dat ik op mijn slaapkamer in Nederland mijn backpack aan het inpakken ben voor de grote reis. Een flinke lijst met spullen die ik zeker nodig zou hebben en nog afvragend of ik wel voldoende heb voor het aankomende jaar.

Na 9 maanden en het weggooien van veel kleding c.q spullen (aangezien ik het allemaal niet mee kon sjouwen, whaha), zit mijn reis er op en is het tijd om weer in een normaal leventje te stappen.

Morgen is het dan zover dat ik in het vliegtuig stap en Goodbye zeg tegen een geweldige en indrukwekkend avontuur en Hello zeg tegen Nederland voor een nieuwe avontuur!

Ik heb een fantastische periode gehad in zowel Nieuw Zeeland, Australie als Azie met leuke en minder leuke momenten.
Een reis van 9 maanden waarbij ik kennis heb mogen maken met andere landen, culturen, mogelijkheden maar ook met het leven van een backpacker en ik heb ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet.

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn verhalen, het geven van reacties/advies/tips/donaties en natuurlijk voor het feit dat jullie me niet vergeten zijn!

Ik ga vanavond nog heerlijk genieten van een Thais diner en uiteraard alcoholische buckets!!

Ik heb gehoord dat de weersverwachting veelbelovend is voor het aankomend weekend, dus ik heb der zin an. Maar ik kom vrijdagochtend erg vroeg aan, dus zou het nog wel frisjes zijn!
Paps en mams, maybe een vestje meebrengen zou super zijn! Thanks!

Jaja, mijn ouders komen me verwelkomen op Schiphol, hier heb ik erg veel zin in! Ik ga ze een vette knuffel geven...

Iedereen nogmaals bedankt!!
Heel veel liefs, Maaike

P.S. De foto's komen uiteraard nog en maybe een eindverslag..

  • 05 Augustus 2009 - 12:33

    Marieke:

    Fijn dat je weer naar huis komt! Succes met de terugreis!!!

    Ongelovelijk wat gaat zo'n jaar toch hard! Vond je verhalen en foto's echt super!

    Veel liefs

  • 05 Augustus 2009 - 12:55

    Arvid:

    goeie reis terug...

    en het zal wel mee vallen met de frisheid... tis hier ook best lekker warm!!

    tot gauw

    kus

  • 05 Augustus 2009 - 13:10

    Herman En Marga:

    Wij hebben genoten van het prachtige dagboek, dat je hebt bijgehouden.
    We wensen jou alvast "bon bini na kas".
    Je weet ondertussen wat dat betekent.
    Een goede reis terug en vet genieten van het weerzien op Schiphol.

    Liefs vanaf Bonaire

  • 05 Augustus 2009 - 14:09

    Linda:

    Hoi Maaike, goede reis terug!! Jammer dat je weer naar Nederland gaat..het waren namelijk leuke verhalen om te lezen! :) Misschien zien we elkaar nog eens in Enschede, zou leuk zijn. Groetjes!! Linda

  • 05 Augustus 2009 - 15:17

    Dushi Aruba:

    Chica, wat is de tijd toch snel gegaan!! Hier vliegt de tijd ook voorbij... Ik ben trots op je dat je het toch maar mooi geflikt hebt! Wat een gave dingen heb je meegemaakt zeg!

    Wij zijn begin volgend jaar weer in nederland, Jarko heeft een goede baan aangeboden gekregen... Hoop to see you then!

    Dikke xx,
    Marieke

    P.s. ik werk nu als assistent manager in een heel leuk en goedlopend restaurant (www.yemanja-aruba.com)!

  • 05 Augustus 2009 - 21:31

    Samir:

    Hee Maaike!

    Ik wens je een hele goeie terugreis toe en kan niet wachten om je weer te zien als je terug in NL bent!!

    Tot snel!
    Groetjess

  • 05 Augustus 2009 - 21:33

    Claudia Hengelo:

    fijn om te horen dat je voeten binnenkort weer op nl-aarde staan.
    Ik vond het super je reisverslagen te lezen.
    Succes met wat nu op je pad gaat komen.
    Kus Claudia

  • 06 Augustus 2009 - 04:23

    Sander:

    Hoi Maaike,

    Aan al het goeie komt een eind. Ook aan dit avontuur. Een goeie terugreis gewenst en tot in Nederland. Ik heb toevallig gisteren naar Australie geboekt en ga vandaag een vervolgvlucht boeken naar NZ. De andere kant op dan jou dus deze keer.

    Geniet er nog heel even van en succes in Nederland.

    Groeten vanuit Maleisie,

    Sander


  • 07 Augustus 2009 - 07:05

    Marlous:

    Welkom thuis! Zal wel onwijs wennen zijn!! Benieuwd naar je foto's! Iedereen zal je vast willen zien maar over een maandje gaan we echt afspreken!!! kxs!

  • 08 Augustus 2009 - 10:21

    Wendy:

    He Meid,

    Welkom Thuis!!!

    Na deze lange reis is texel heel dicht bij hoor :)

    xxx

  • 10 Augustus 2009 - 08:47

    Tim:

    Welkom terug!
    als je het leuk vind kunnen we weer eens bijkletsen binnenkort!
    genoeg gespreksstof in ieder geval. Me mobiele nummer is weer actief.

    groet, Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 41850

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: