En ik ga nog niet naar huis...nog lange niet !! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu En ik ga nog niet naar huis...nog lange niet !! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

En ik ga nog niet naar huis...nog lange niet !!

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 Juli 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo allemaal,

Even een kort bericht vanuit Cambodia.

Gisteren heb ik mijn vluchtdatum gewijzigd en het duurt nog iets langer voordat ik terug ga.

7 augustus is de planning om weer in Nederland te zijn, maar uiteraard kan dit altijd weer gewijzigd worden ;)

Ik vermaak me nog prima hier, heb nog wat centjes te besteden en ik wil mega graag twee vrienden van me (Evi en Vanessa) meeten om samen een weekje of langer door te brengen, dus heb ik besloten om iets langer in Azie te bijven.

Dit was het nieuws, so far!!

Hugs, ciaoooo

  • 14 Juli 2009 - 10:42

    Linda:

    Groot gelijk!! Geniet er nog maar ff goed van..voordat je 't weet ben je fulltime aan 't werk in Nederland. Of heb je toevallig inmiddels imigratieplannen? Groetjes!! Linda

  • 14 Juli 2009 - 12:37

    Tim:

    mooi he dat het gelukt is. je hebt gewoon met het amsterdamse kantoor gebeld?

    veel plezier nog en doe evi en vanessa de groeten van me.
    p.s. in het nederlands is het gewoon: Cambodja.

  • 14 Juli 2009 - 14:48

    Mama :

    ja ja dat doet maar(grapje) groot gelijk.geniet er nog maar van.viel me weleen beetje tegen maar wat zijn nu 2 weekjes he nog lekker even rust voordat we weer gaan shoppen ,ben je mooi op tyd voor de winterkleding
    zit je echtop te wachten of niet ha ha kus van mij mamsel

  • 15 Juli 2009 - 09:23

    Sander:

    Heel veel plezier dan nog in de verlenging. Mooi dat het gelukt is met verlengen.

    Groeten,

    Sander

  • 16 Juli 2009 - 11:10

    Ron En Sandra:

    Veel plezier nog de laatste paar dagen. Mooi te horen dat alles goed gaat.

  • 19 Juli 2009 - 09:38

    Ada En Marcel:

    Je hebt groot gelijk nog effe genieten en dan mogen wij genieten van al je verhalen/foto's etc.Nog veel plezier en tot gauw.Liefs ada en marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 41859

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: