Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

21 Juni 2009 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

19 juli ben ik na een vlucht van 1,5 uur in Hanoi aangekomen. Al snel kwam ik backpackers tegen die ook richting de stad moesten.

Na een lange rit zijn we uiteindelijk in the Old Quarter terecht gekomen en hebben we een hotel kunnen boeken.

Hanoi is erg chaotisch qua verkeer en het is mega benauwd! We hebben een show van de waterpuppets gezien in het theater, wat wel grappig was!

Vanavond vertrekken ik en Marie (Duits meisje die ik in NZ heb ontmoet) naar Sapa om daar te gaan genieten van de natuur en het maken van trekkingen!
Vervolgens is het ons plan om een tour naar Halong Bay te boeken.

We hebben super veel zin om Hanoi te verlaten, want we vinden het beiden niet echt een gezellige/leuke stad.

Het volgende bericht zal ik jullie alles vertellen over Sapa en Halong Bay!

Groetjes vanuit Hanoi.

  • 21 Juni 2009 - 15:19

    Robke!:

    Hoi hoi,

    waterpuppets, was dat dan weer?
    Dus niet zo'n geweldige stad, qua bezienswaardigheden of bekijks?
    Word gevolgd haha

    Groets,
    Robke!

  • 21 Juni 2009 - 16:25

    Mark:

    Sapa is super, ik zou vooraf boeken in Hanoi. Ik deed dit in Hanoi's Backpackers hostel! stukken goedkoper.

    (je kunt daar ook slangenwijn drinken ;)!)

    Halong Bay, eveneens had ik bij hetzelfde geboekt.

    have fun.

  • 21 Juni 2009 - 19:18

    Els:

    Hanoi wel de tempel van de literatuur bezoeken, staat in mijn reisgids met ***

  • 21 Juni 2009 - 21:29

    Tim Verheul:

    hee je hebt het gehaald. Hanoi is niet zo speciaal maar vergeet niet de hilights can de vietnamese cultuur zoals The water pupet theater.... ik ben in Angkor wat. een van de 7 wereld wonderen. ben net opgestaan voor de zonsopgang hier. toedels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 41843

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: