Foto's Thailand online - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Foto's Thailand online - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Foto's Thailand online

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

08 Juni 2009 | Laos, Vientiane

De foto's van Thailand staan nu online op www.maaikeleppink.mijnalbums.nl

Veel kijplezier en soon a new story.

Greetz

• 08 Juni 2009 - 13:12

Sander:

Ik ga ze nog eens op mijn gemak bekijken maar een deel zal ik al wel gezien hebben denk ik :-)

Groeten,

Sander

• 08 Juni 2009 - 18:35

Bianca:

He die Maaike,

Wat een enorme cultuurschok heeft dat moeten zijn van de ausies naar Thaise schoonheden. Ik heb je foto's weer met veel plezier bekeken. Wat mega groot verschil met de foto's van de andere trips. Heel mooi maar helemaal niets voor mij. Is maar goed ook anders was er niemand meer in Haaksbergen (hihihihi).

Ik hoop dat je het er net zo naar je zin hebt als in de andere twee big countries.

Heel veel plezier nog en geniet er nog maar 43 dagen van.