Back in Hastings - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Back in Hastings - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Back in Hastings

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Hastings

Kia ora, (Hallo in het Maori)

Sinds gistermiddag zijn Stacey en ik weer veilig in Hastings aangekomen.
Toen we Hawkes Bay binnen reden, hadden we echt het gevoel dat we weer naar huis gingen (en dat is Hastings en wel The Rotten Apple).

Het was een geweldige reis en hebben een gezellige tijd gehad.
De aankomende twee weken ga ik werken op de vineyard om wat geld te hebben voor mijn reis door het Zuidereiland.

Ik ben nu bij Peter en Sharlene om al mijn foto's te bekijken en veilig te stellen, ik heb bijna 1000 foto's gemaakt in de afgelopen 3 weken :)

Soon ga ik ze ook op de site zetten, kan ik jullie weer eens jaloers maken, whaha!!

Hopelijk is alles goed aan de andere kant van de wereld en blijven jullie me trouw volgen!

Tot snel voor het vervolg verhaal van mijn reis en natuurlijk de fantastische foto's...coming soon!!

Groetjes en liefs vanuit een erg warm Hawkes Bay

  • 07 Februari 2009 - 08:04

    Johan B.:

    Kia Ora Maaike,

    Ik dacht dat je nog in Rotorua zou zitten maar je bent inmiddels alweer terug! Ik ga morgen richting de caves om aldaar mijn blackwaterrafting avontuur te ondergaan! Dan heb ik nog een aantal daagjes om een paar wandelingen te maken en wat plaatsen te bekijken. Ik ga nog langs Hastings komen dus misschien kun je me nogmaals je nz nummer geven: 0211790718. Als ik tijd heb kom ik even gezellig een babbeltje doen! Ik wil proberen om rond de 20ste de boot te pakken naar het zuidereiland. Misschien eerder! Dan heb ik nog 4 weekjes voordat ik weer naar huis ga! Ik reis op dit moment alleen in me campervan...dus mocht je ook naar het zuidereiland gaan...je bent welkom! Ik hoor het wel...de groetjes en werkze!

    Johan

  • 07 Februari 2009 - 08:57

    Rick En Marielle:

    Hey Maaike,

    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Je maakt de mooiste dingen mee. Gelukkig ben je weer goed aangekomen in Hastings. We blijven je uiteraard volgen. Hier is alles oke! Nog steeds lekker in de winter. Nou heel veel plezier nog en we mailen snel weer.

    Liefs Rick en Marielle

  • 07 Februari 2009 - 11:25

    Ada En Marcel:

    Hey daaro, fijn dat het je goed gaat en dat de reis goed is verlopen en je weer goed op je tijdelijke stekkie bent aangekomen.Hier alles oke zij het dat het regent maar ja het voorjaar zit eraan te komen(optimistisch he?!)dus wat wil je nog meer.Nou werk ze en geniet ze: liefs ada en marcel

  • 07 Februari 2009 - 14:59

    Dushi Aruba:

    Hola chica,

    Leuk om weer iets van je te lezen!! Fijn dat het goed met je gaat. Ik kijk uit naar je foto's!
    Hier op 'one happy island' gaat alles erg goed. De zon schijnt volop en daar hou ik van! Na bijna twee weken hier heb ik nog geen baan gevonden, maar ik hoop volgende week meer te horen. I will keep you posted about my job hunt.

    Veel liefs,
    Marieke. xx

  • 08 Februari 2009 - 09:47

    Robin:

    Hey Maaike,

    Mooie verhalen , veel plezier nog maar dat zal wel lukken. Groeten uit..eh..Oud-Zeeland:)

  • 10 Februari 2009 - 20:56

    Herman En Marga:

    Je verhalen zijn leuk om te lezen. Fijn dat je weer in de bewoonde wereld bent. Succes en liefs vanaf Bonaire.
    Hoe zit dat daar nu met de ezels???? En van Herman moet ik vragen of ie d'r al ene an hoak'n heb sloane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 41867

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: