Foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het is me gelukt om diverse foto's op de site te zetten.

Check: www.maaikeleppink.mijnalbums.nl

Cheers. Maaike

  • 28 Oktober 2008 - 15:58

    Heidi:

    Heey chica!

    Sorry dat je niks van me gehoord hebt nog! Heel druk geweest met vanalles... naja...verwerken! Hoop dat je het echt gigantisch naar je zin hebt en je weet het he: je moet nou ook voor 2 leven!! Dus doe alles wat je doen kan! Ik ga je verhalen later nog lezen; heb mn gedachte er nog niet zo bij. Maar het gaat wel weer aardig goed met me. Vrijdag sollicitatiegesprek bij OAD.

    Kus Heidi

  • 28 Oktober 2008 - 19:43

    Linda:

    Hey Maaike, je hebt al veel foto's gemaakt! LEUK! Ik houd je in de gaten, houd je ons weer op de hoogte? Veel plezier!! x Lin

  • 29 Oktober 2008 - 10:02

    Claudia:

    leuk om je eerste ervaringen te lezen, ik blijf je volgen.

    xxx clau

  • 29 Oktober 2008 - 17:06

    Bianca En Nico:

    Dag Maaike,

    Het is fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, moet nog steeds wennen dat je daar bent. Wij wensen je heel veel fun en geniet ervan.

    Ik ga nu even de foto's bekijken.

    P.s ik zou je site graag aan victoria willen geven vind je dat goed.

    veel liefs en howdy
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 41896

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: