North Island here I come !! - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu North Island here I come !! - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

North Island here I come !!

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Hastings

Hi...

Iedereen weer bedankt voor de leuke mailtjes en berichten!
Ik vind het geweldig dat jullie me nog steeds volgen...typ ik mijn verhalen in ieder geval niet voor niets:)

Ik hoorde dat het de afgelopen weken in Nederland mega koud is geweest, ongeveer min 20 graden..brrrr...

Hier in NZ is het heerlijk weer, gemiddeld 25 graden en zo af en toe wat dagen regen. Dus ik mag niet klagen.

Maargoed...voor mij is het bijna zover, want aanstaande maandag verlaat ik Hastings voor een new adventure.
Samen met Stacey (Amerikaanse) gaan we het Noordereiland rond reizen.
We reizen met mijn auto (so wish us luck, whaha) en zullen hopelijk veel gaan kamperen.
De bedoeling is om 2 a 3 weken rond te trekken, maargoed dit hangt af hoe snel ons geld op is!

Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag in de wijngaard en ik ben erg blij dat ik nu eens iets anders kan doen dan 50 uren per week werken.
Ik moet zeggen dat ik een leuke tijd in de wijngaard heb gehad en maybe ga ik het stiekem zelfs een beetje missen en dan met name the fun I had with Peter and my colleagues!

Wat betreft Hastings ben ik happy dat ik hier weg ga!
Ik heb hier een geweldige tijd gehad en veel nieuwe mensen leren kennen, maar de laatste weken is het erg rustig in de hostel en dus een beetje boring!
Het is wel de bedoeling om hier terug te keren voor een korte periode voordat ik naar het Zuidereiland vertrek.

Ik heb geen idee of ik tijdens mijn reis gebruik kan/ga maken van internet, dus maybe plaats ik mijn verhalen en foto's after the trip!
No worries!!

Ik ga nu even van het zonnetje genieten met een heerlijk biertje.

Ciao...Till the next update....

Grtz and hugs from New Zealand!!

  • 17 Januari 2009 - 03:31

    Tim:

    Wow. wat een plannen... ;) ik zit in auckland en na een klein beetje pech. (op je mail) gaat het nu best lekker... see u ltr!

  • 17 Januari 2009 - 08:18

    Petricia:

    Heey maaike leuk dat je het zo leuk hebt daar en nieuwe vrienden hebt...het klinkt eigenlijk best wel gek,als je schrijft "ga nu even lekker van het zonnetje genieten met een biertje" het is hier brrr koud en jij zit daar lekker in het zonnetje wij bij onze warme kacheltjes haha nou meid heel veel plezier en geniet er lekker van!!

    Veel liefs van petricia

  • 17 Januari 2009 - 10:39

    Claudia:

    wat tof dat je het zo naar je zin hebt, zijn er al dingen die je mist van nederland?
    Goede reis naar je nieuwe avontuur, en ik blijf je volgen.

    x Clau

  • 17 Januari 2009 - 14:42

    Ada En Marcel:

    Ha die maaike,fantastisch dat je nu een nieuwe uitdaging aan kunt gaan en iets van dit deel kunt gaan ontdekken ben benieuwd wat je ervan vindt.Hier is alles goed, de schaatsen onder gehad,veel sneeuw gezien,zeer zeker ook de moeite waard.Nou bon voyage and good luck liefs ada en marcel.

  • 22 Januari 2009 - 11:53

    Co&Freek:

    Hoi maaike,
    volegns ons vermaak je je wel :-) lekker kamperen, lekker rond rijden en van het land genieten! Good luck.. liefs corine en Freek

  • 24 Januari 2009 - 08:59

    Peter & Janneke:

    Ha, die Maaike!
    We volgen zo nu en dan je bewegingen over onze aardkloot! Volgens ons heb je beter weer dan hier! We vinden het allemaal bijzonder dapper! De foto's zien we wel een keer. Na afloop lijkt me een goed idee, want je moet nu de nadruk leggen op genieten, maar af en toe kiekje is wel aardig hoor! We hebben net Huub en Carla een cadeautje gestuurd, want Huub is nu ook 50 (eind deze maand.
    Nou, maak er wat van!
    Liefs, P&J van der Hauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 41816

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: