Oud & Nieuw 2008/09 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw 2008/09 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw 2008/09

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Hastings

Als eerste wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2009!

Iedereen bedankt voor de kaartjes, smsjes, berichten en telefoontjes. Echt super dat velen van jullie aan me gedacht hebben tijdens de jaarswisseling in NZ.

Dit jaar was oud en nieuw erg bijzonder voor me. Het festival 'Rhythm and Vines', waar ik samen met Isabelle naar toe ben geweest, was amazing. Een mega party in een wijngaard in Gisborne met ongelooflijk lekker weer...beter kan haast niet he!

Rond 2 uur 's middags kwamen we op de plaats van bestemming. Allereerst hebben we gelunched in de wijngaard met de heerlijke Sileni wijn, welke we van Peter hadden gekregen.
Aangezien het feest om 5 uur begon hebben we aardig kunnen indrinken; wijn, malibu, bier en sparkling wine. Dit ging redelijk snel en tegen half 5 waren we al een beetje tipsy. Tickets opgehaald en het feest kon beginnen.
De locatie was helemaal perfect. Er waren ontzettend veel bandjes alleen hebben we niet alles kunnen zien!

Enkele minuten voor 12 uur, werd de klok op een groot scherm afgebeeld en het aftellen kon beginnen.
Laatste tien seconden; 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.......HAPPY NEW YEAR!!

De sfeer, muziek, mensen, vuurwerk was allemaal super alleen voor mij voelde het absoluut niet als oud en nieuw! Too weird!

Ik heb dit feest ervaren als een awesome festival which I never forget! Het duurde tot 9 am, maar tegen 4 uur waren we helemaal kapot en hebben heerlijk in de auto geslapen!
'S ochtends zijn we op tijd weggegaan om het e.e.a. van Gisborne te zien

Het was ongelooflijk warm en we besloten vervolgens om naar het strand te gaan; Mahia Beach. Nieuwjaarsdag op het strand, hoe vet!!
Isabelle had gehoord dat op deze plek vaak dolfijnen gezien worden en dat je er tevens mee kunt zwemmen. We hebben een hele tijd gewacht en net op het moment we weer weg wilden gaan, zagen we een dolfijn!
Snel het water in, net als alle mensen op het strand en op naar de dolfijn. We hebben hem van erg dichtbij kunnen zien, mee kunnen spelen en aangeraakt. Ongelooflijk gaaf.

Op het strand kwamen we twee meiden van Napier tegen en zijn we mee samen terug naar Napier/Hastings gereden.
Vervolgens afscheid genomen van Isabelle, aangezien ze vrijdag naar Wellington is vertrokken.
Ik vind het erg moeilijk om van de mensen afscheid te moeten nemen, want met sommige bouw je echt een goede band op. Maargoed, dat hoort nu eenmaal bij het backpackersleven.

Al met al heb ik een vet oud en nieuw gehad en kijk ik uit naar dit jaar.
Hopelijk hebben jullie ook een geweldig oud en nieuw feest gevierd met veel oliebollen, appelflappen, alcohol, vuurwerk en gezelligheid!

Morgen begin ik weer met werken, na anderhalve week vrij te hebben gehad. Ik ben benieuwd hoe me dat weer gaat bevallen. Nog niet echt veel zin in!!

Ik heb weer diverse foto's kunnen plaatsen. De nieuwe albums zijn: Christmas, Camping Kaweka Forest, The Hangi and Rhythm and Vines.

Helaas zijn de foto's van oud en nieuw niet echt mooi geworden, dit lag met name aan de camera (ik had mijn oude camera bij me) en een klein beetje aan mezelf aangezien ik beetje sjikke was :)

Have fun met de foto's..

Keep in touch...see ya

  • 04 Januari 2009 - 13:28

    Gerald:

    Maaike, nog de beste wensen en dat het maar een reislustig jaar mag worden. Groeten, Gerald

  • 04 Januari 2009 - 22:23

    Greta & Arie:

    Maaike, wij wensen jou een gezond, mooi, leuk, gezellig, leerzaam, reislustig, avontuurlijk, voorspoedig, gelukkig, enz. 2009 toe.
    Groeten,
    Greta en Arie

  • 05 Januari 2009 - 18:33

    Petricia:

    Heey maaike ik wil jou ook nog ff een heel goed en gezond en gelukkig 2009 wensen!!

    Groetjes van petricia

  • 06 Januari 2009 - 14:38

    Marieke:

    Lieve Maaike,

    De beste wensen voor 2009!! Nu ik mijn man vanmorgen weer op het vliegtuig heb gezet, heb ik zojuist al je verhalen weer even doorgenomen! Fijn dat je O&N goed bent doorgekomen. Ik heb het nieuwe jaar met koortst ingeluid, maar ben er nu weer redelijk bovenop.
    Op zondag 25 januari vertrek ik naar de zon, can't wait!! Om dan eind 2009, begin 2010 weer terug te keren.

    Take care & let's keep in touch!

    Liefs Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 41860

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: