Christmas and New Years Eve - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Christmas and New Years Eve - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Christmas and New Years Eve

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

19 December 2008 | Nieuw Zeeland, Hastings

Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Kerstavond hebben we hier in het hostel een Christmas dinner and on Boxing Day (tweede Kerstdag) ga ik naar de mams van Peter!

Niewjaarsdag en avond ga ik met wat mensen naar Gisborne. Hier is elk jaar een festival en schijnt helemaal geweldig te zijn.
Voor de nieuwsgierigen onder ons, kijk even op: http://www.rhythmandvines.co.nz/

Ciaooooo

• 19 December 2008 - 09:27

Ada:

Maaike ook namens ons hele fijne kerstdagen en goede jaarwisseling.Is weer eens wat anders zo aan de andere kant van de wereld.Heeeel Veeel plezier en dat 2009 een goed en mooi reisjaar voor je mag worden.Liefs ada en marcel

• 19 December 2008 - 12:50

Linda:

Hey Maaike voor jou ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!! Veel plezier!! Liefs van Lin

• 22 December 2008 - 19:47

Jesper En Alma:

Hoi Maaike!

Jij ook een aantal gezellige feestdagen en veel plezier op het festival, ziet er goed uit!
    Ook alvast een gelukkig en reislustig nieuwjaar toegewenst!

Groetjes!

• 23 December 2008 - 19:49

Heidi:

Heey chica!

Hoe is het met je? Heb al je berichten nou gelezen en mijn goede voornemen voor 2009 is om je berichten nou wat eerder te lezen en ook wat vaker een berichtje te plaatsen;)! Hele gave verhalen zeg, ben stiekem een beetje jaloers hihi! Heel veel plezier nog, fijne kerst en een super jaarwisseling downunder gewenst..! Heb je de elfdendans van Sam ook ontvangen?:P Master!!

Liefs Heidi

• 24 December 2008 - 16:18

Marieke:

Hey meid,

Jij ook hele fijne kerstdagen en een knallend oud en nieuw daar! Party Party!!!

Ik heb je ouders ook een kaart gestuurd en vandaag een lief smsje ontvangen!

Veel plezier op het festival, das aan jou zekers besteed!

XXXX

• 26 December 2008 - 15:12

Thijs:

Hey topper!

Gisteren nog film gekeken van toen je net 1 jaar was, was leuk om te zien, vooral als je ziet wat je nu allemaal onderneemt, leuk je gisteren nog te hebben gesproken via de telefoon..

Ik wens je een goede jaarwisseling en veel plezier nog.

Dikke kus, je broer