Hong Kong en Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Hong Kong en Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Hong Kong en Auckland

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 Oktober 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hi there!

Een bericht vanuit Auckland om jullie te laten weten dat ik veilig ben aangekomen!

De vlucht was echt mega lang en helemaal omdat ik niets heb kunnen slapen!

Vrijdag in Hong Kong naar de city geweest en dat was natuurlijk wel even erg gaaf om te zien! Wat een super grote en drukke stad! Helaas nog te weinig gezien, omdat de hiervoor niet voldoende tijd was! Maargoed dit ga ik op de terugweg inhalen!
Na een short city tour heb ik heerlijk kunnen douchen (in the Airport) en toen naar Auckland!

Eenmaal in Auckland aangekomen kon ik eindelijks adem halen, ik had toen pas echt het gevoel, nu gaat de reis beginnen!
Auckland is tevens een erg grote en drukke stad. wat me erg opvalt is dat de mensen echt super vriendelijk zijn! Zeker een pluspunt van deze stad! Verder is het niet mega bijzonder.
De eerste dag in Auckland ben ik een beetje wezen chillen en 's avonds de kroeg in! Vandaag heerlijk uitgeslapen tot 10:00uur en daarna de stad in geweest.
Tegen 13:00 uur is Peter naar Auckland gekomen en hebben we afgesproken. Vervolgens hebben we samen een geweldige dag gehad met z'n vieren....erg gezellig!

Morgen vertrekken we met de auto naar Hastings, we maken een touristic tour...dus ben benieuwd! Wordt vast super gaaf.

Ik ga zo proberen om enkele foto's te plaatsen. Deze komen op maaikeleppink.mijnalbums.nl

See ya...
Ciao liefs Maaike

P.S Mijn mobielnr is 0064-2102285844

  • 26 Oktober 2008 - 09:11

    Tim:

    ben ook benieuwd naar de toeristic tour... w'll see tomorow

  • 26 Oktober 2008 - 09:54

    Marjolein:

    Hey,hey!!

    Super gaaf zo te horen!! Heel veel plezier tijdens je reis en ik ga zeker je verhalen lezen over al je bestemmingen;)!!

    Groetjes Marjolein

  • 26 Oktober 2008 - 10:00

    Rick En Marielle:

    Hey Maaike,

    Mooi dat de heenreis goed is gegaan. Nu kan het echte werk beginnen. We zijn heel erg benieuwd naar de foto's en verhalen. We blijven je volgen, handig dat telefoon nummer.

    Liefs Rick en Marie

  • 26 Oktober 2008 - 10:14

    Thijs:

    Hey Zus,

    Fijn om te horen dat alles goed gaat, en ben ook benieuwd naar alle verhalen en foto's, heel veel plezier met deze geweldige ervaring en ik ga alles goed volgen..]

    X Thijs

  • 26 Oktober 2008 - 21:24

    Samir:

    Hey Maaike!

    Fijn om te horen dat je helemaal goed bent aangekomen! Ik ben benieuwd naar de foto's!! (da's een hint ja ;))

    Groetjes Samir!

  • 26 Oktober 2008 - 22:35

    Jorik:

    hej maaike! goed overgekomen dus! erg leuk ik ga je volgen veel plezier :D kus!

  • 27 Oktober 2008 - 10:42

    Arvid:

    he meisje, ben nu al super trots op jou, zo stoer dat je dit allemaal aangaat...

    zet hem op en zal ook net als de rest regelmatig even kijk!

    groeten

    (K)

  • 27 Oktober 2008 - 14:54

    Maaike:

    Top, luitjes!

    Maak het helemaal geweldig daar allemaal en geniet! Ik kijk uit naar de volgende berichten!

    Groeten, Jesper.

  • 27 Oktober 2008 - 15:46

    Herman En Marga:

    Hebben ze daar ook ezels?
    Hopi plezier wensen we jou vanaf Bonaire.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 41821

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: