Dag van vertrek - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

23 Oktober 2008 | Nederland, Haaksbergen

Hallo mensen,

Nog even snel een bericht vanuit Haaksbergen!

Allereerst iedereen bedankt voor de lieve mailtjes, kaartjes en reacties op mijn site. Super dat jullie me gaan volgen.

Nog enkele uren en dan zit ik in het vliegtuig naar Auckland, Nieuw Zeeland!
Ik heb er onwijs veel zin in en vind het ook erg spannend.

Ik hoop snel weer iets van me te kunnen laten horen!

Ik wens iedereen een super goed jaar!We keep in touch!!

Ciao liefs Maaike


  • 23 Oktober 2008 - 09:22

    Linda:

    Hey Maaike, hier ben ik weer! Ik ga je zeker in de gaten houden!! Veel verhaaltjes achterlaten he?! :) Geniet ervan! x van Lin

  • 23 Oktober 2008 - 10:39

    Marieke:

    Hey meis,
    Wat een leuke foto!! Een echte backpacker ben je nu;)
    Ik wens je onwijs veel succes met de lange reis! Hoop wat te horen als je goed bent aangekomen!
    Dikke knuffel

  • 23 Oktober 2008 - 14:39

    Annemiek:

    Ik ga je zeker in de gaten houden ;)
    Veel succes met de lange reis & geniet van je mooi reis!!

    xx

  • 23 Oktober 2008 - 20:06

    Sander:

    Heel veel plezier en ik ga het goed in de gaten houden hier op de site!!!

    Groeten,

    Sander

  • 27 Oktober 2008 - 22:15

    Sharon:

    Hey,
    Fijn om te lezen dat je goed aan bent gekomen. Ik hoop dat je een superleuke tijd daar krijgt maar dat komt vast wel goed zo te horen. Geniet ervan.
    Liefs Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haaksbergen

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 41866

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: