Ozzie here I am - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Ozzie here I am - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Ozzie here I am

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

22 April 2009 | Australië, Melbourne

Even een kort bericht om te melden dat ik goed in Melbourne ben aangekomen!

Het is hier erg lekker weer, ik heb mijn slippers weer uit mijn backpack kunnen halen....heerlijk!

Deze week ga ik een planning maken voor de eerste weken; wat te doen, te zien etc.

Ik ga nu genieten van deze gezellige en mooie stad.

Groetjes, liefs vanuit een zonnig Australie

  • 23 April 2009 - 06:41

    Rick En Marielle:

    Hey Lieve Banke,

    Mooi dat je veilig bent aangekomen. Geniet maar lekker van de Aussies. Ik vond het heel leuk om je weer even te spreken. We volgen je vanuit nederland op de voet.

    Liefs Rick en Marielle

  • 23 April 2009 - 07:19

    Thijs Leppink:

    Hey Zus!

    Ik vond het leuk om je gisteren weer te horen aan de telefoon. Mooi dat alles goed gaat en dat je nu lekker in Australie, veel plezier en ik lees snel weer hoe alles gaat daar Down Under.

    Groeten je broer..

  • 23 April 2009 - 08:09

    Ties:

    Maaike,

    geniet er maar ten volle van. Je zei me steeds dat je dit nog zou doen, maar je doet het dan ook nog! Als je nog eens een sky-dive doet, trek dan een mooier pakje aan!

    x

    Ties Onwies

  • 23 April 2009 - 12:29

    Mamsel:

    LIEVE mAAIKE
    fIJN DAT DE VLUCHT GOED GEGAAN IS.GENIET MAAR MOOI VAN JE NIEUWE AVONTUUR. wACHTEN VOL SPANNING OP JE VERHALEN EN FOTO'S DOE VOORZICHTIG DIKKE KUS MAMA

  • 23 April 2009 - 15:35

    Freek En Corine:

    Eyz Niggie,

    Klinkt allemaal erg goed. Veel plezier met het verkennen van de stad en de rest natuurlijk ;-)

    Liefs Freek En Corine

  • 23 April 2009 - 18:05

    Roland:

    TOP.
    Geniet er van. Je kent mijn verhalen.

  • 28 April 2009 - 16:07

    Ada En Marcel:

    Fijn dat je goed bent gearriveerd zie uit naar de leuke reisverhalen.Liefs ada en marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 41845

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: