Nieuwe foto's - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 April 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hi there,

Hier een bericht vanuit Christchurch.

Aangezien het uploaden van mijn foto's lang duurden heb ik weinig internetminuten over om mijn vervolg verhaal te typen, dus deze houden jullie nog te goed!

Wel kan ik zeggen, dat ik sinds enkele dagen in Christchurch ben aangekomen samen met Evi, Vanessa en Dagmar en dat we ons tot nu toe goed vermaken.
Maar de 23ste gaat pas mijn vlucht naar Melbourne, dus hopelijk kan ik me in de stad een beetje vermaken!!

Ik heb nieuwe foto's geplaatst onder het kopje: Mix foto's en Travel South Island part II op www.maaikeleppink.mijnalbums.nl

Have fun!!
En next time een leuk verhaaltje vanuit Nieuw Zeeland...promise.

Hugs

  • 13 April 2009 - 08:18

    Sander:

    Ik heb net alle foto's zitten bekijken en het zijn gave (en veel!) foto's!!!

    Veel plezier nog daar!!!!

    Groeten,

    Sander

  • 14 April 2009 - 00:48

    Tim:

    CHCH Forever! and a bit Hastings!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 41863

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: