Maleisie 2012 - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Maleisie 2012 - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

12 Maart 2012 | Nederland, Deventer

Wie ooit heeft gedacht dat ik het reizen wel beu zou zijn, heeft het verkeerd! Morgen ga ik samen met Mark bijna 3 weken genieten van het mooie Maleisie! Zoals velen al weten, heb ik tijdens mijn 'wereldreis' een keuze moeten maken namelijk Indonesie en Malesie nog meepakken en met lege handen in Nederland aankomen of verstandig zijn en kiezen voor een buffer om in Nederland rond te komen en ooit deze landen later te mogen bereizen! Dit is nog altijd een erg goede keuze voor me geweest, want zodoende ben ik aan het werk gekomen bij de Oad en heb ik het erg naar mn zin in Deventer! Alleen blijft het reizen kriebelen, en daarom ga ik nu dan ook heerlijk genieten van een korte backpackreis door Maleisie! Dit ga ik samen met Mark Blanket doen, en we hopen een geweldige tijd tegemoet te gaan! Ik heb echt geen idee of ik deze site een beetje bij kan houden, maar het begin is er ;)
De meesten weten al hoe het werkt; even je emailadres hier achter laten zodat je een mail krijgt zodra ik iets online geplaats hebt.

Hope to keep ya posted ;)

Liefs Maaike

• 12 Maart 2012 - 21:09

Sander Putmans:

Veel plezier Maaike en Mark! Geniet ervan.

Groeten vanuit Brabant,

Sander

• 12 Maart 2012 - 21:43

Marieksel:

Dushi heeeeeel veeel plezier!!! En Mark ik vertrouw erop dat je goed op haar past! Ik heb me weer aangemeld kom maar op met die jaloersmakende verhalen en foto's :)) dikke knuffel

• 13 Maart 2012 - 07:47

Sharon:

Hey Meis,
    Heeel veel plezier hoor en enjoy, zal weer genieten van je reisverslagen als je eraan toe komt. Tot in April
    Liefs Sharon

• 13 Maart 2012 - 15:33

Jessica:

Daaaaaaaag meissie heel veel plezier. Hoop dat je een super tijd hebt. Kom veilig terug en neem dan ook dat mooie zonnetje mee!!!!

• 13 Maart 2012 - 19:01

Ada En Marcel: