Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Maaike Leppink - WaarBenJij.nu

Bonaire

Door: Maaike Leppink

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 Mei 2014 | Bonaire, Bonaire

Hola,

Het is even geleden, maar nu is het weer tijd voor een nieuw avontuur. Morgen (dinsdag 27 mei) vertrek ik naar Bonaire om te gaan wonen & werken. Voor hoelang? paar dagen? paar weken? paar maanden? paar jaren? Wie zal het zeggen!

Ik vertrek morgen vanaf Schiphol om 12.25 uur (KL0765) en zal op Bonaire landen om 18.35 uur (lokale tijd). Op Bonaire is het 6 uur vroeger.
Bij aankomst wordt ik opgehaald door Tim, een goede vriend van me. Ik kan in eerste instantie bij hem verblijven zodat ik rustig rond kan kijken naar de mogelijkheden voor een eigen stekkie. Een auto is ook geregeld aangezien ik vanaf 2 juni ga werken bij Cadushy in Rincon. Dit is een likeur brouwerij, ze maken diverse likeuren van de cactussen op het eiland. Ik zal hier werkzaam zijn als Allround Medewerker met taken als rondleidingen geven, proeverijen verzorgen, verkoop, administratie etc. Hoe en wat precies....zal allemaal nog blijken!

Ik wil net als de afgelopen keren jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen en natuurlijk wil ik ook op de hoogte blijven van jullie.

We keep in touch! Ga jullie missen...
Heel veel liefs,
Maaike

  • 26 Mei 2014 - 22:20

    Malou:

    Hi Maaike!

    Ga je bij Tim Geerdink slapen? Doe hem de groeten!
    Succes met het nieuwe avontuur op Bonaire.

    X Malou

  • 26 Mei 2014 - 22:37

    Ada En Marcel:

    Hallo Maaike,

    Wij wensen je een goede reis en we gaan je zeker volgen.

    Hou je haaks,

    Liefs Ada en Marcel

  • 26 Mei 2014 - 23:01

    Charlotte:

    Hey meid.

    Heel veel succes en plezier en ga genieten!

    Hopelijk kan ik langskomen.

    We keep in touch.

    Groetjes Charlotte

  • 27 Mei 2014 - 01:35

    Mirjam Can:

    Maaike! Hele goede reis en heel veel plezier! :-)
    (Deze blog doet me denken aan 8 jaar geleden.. Geweldig!)

  • 27 Mei 2014 - 08:10

    Marlous:

    Hoi Maaike!!
    Vandaag is het dan zo ver! Heel veel plezier en geniet van het mooie eiland!! Grappig ik dacht precies hetzelfde als Mirjam toen ik de post op fb zag! Leuk om je avonturen zo te kunnen volgen!
    Kxs!

  • 27 Mei 2014 - 08:10

    Sander :

    Geniet ervan en heel veel succes!!!

    Groeten vanuit Laos,

    Sander

  • 27 Mei 2014 - 08:24

    Karlijn:

    Hoi Maaike,

    27 mei... Het stond al genoteerd in mijn agenda en nu lees ik ook deze post. Leuk om je hier te volgen. Een goede vlucht gewenst, en heel veel succes en plezier daar!

    Groet,

    Karlijn

  • 28 Mei 2014 - 20:40

    Jeannette Apeldoorn:

    Hopelijk een fijne vlucht gehad...nu ff bijtanken om maandag met frisse moed aan je uitdaging te beginnen. ...toi toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Bonaire

Maaike

Actief sinds 13 Okt. 2008
Verslag gelezen: 776
Totaal aantal bezoekers 41804

Voorgaande reizen:

27 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Bonaire

13 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Maleisie 2012

23 Oktober 2008 - 07 Augustus 2009

Travel Nieuw Zeeland, Australie en Azie

Landen bezocht: